2 września 2012

Debiut!

Witam wszystkie osoby, a szczególnie płeć piękną, która jednak myślę, że będzie bardziej zainteresowana tym, co tutaj będę pisała :D Otóż, na sam początek napiszę krótko o mnie i o moich włosach. Mam na imię Monika, mam 24 lata i założyłam tego bloga głównie o tematyce włosów, ale chętnie również poruszę temat mody, bo mnie on wciągnął jakiś czas temu. Od jakiegoś czasu interesuje się też naturalną pielęgnacją włosów. Nie wzięło się to 'od tak'. Przeciwnie - zauważyłam, że wypadają mi strasznie włosy! Zaczęłam więc przeglądać różne strony na ten temat, aby nie co więcej się dowiedzieć i wdrożyć w życie. Oczywiście wyszło tak, że zainteresował mnie temat włosów na tyle mocno, że pomyślałam o stworzeniu takiego własnego bloga, których mam świadomość jest co raz więcej, jednakże robię to też dla samej siebie. Uważam, że to super sprawa, móc dzielić się z innymi swoimi wrażeniami na temat produktów, a jednocześnie móc samemu porównywać efekt zabiegów na sobie samej :) Jestem ich bardzo ciekawa, a stworzenie bloga będzie powodowało u mnie większą mobilizację i wolę walki o piękne włosy! Mam nadzieję, że z czasem tutaj będą zaglądały jakieś osoby, których chociaż troszkę zainteresuje moja historia.
Dobrze, to tyle jeśli chodzi o wstęp. Przechodzę do opisania moich włosów! Na początku napiszę, że moim włosom baaaaardzo daleko do ideału! (o ile takowe istnieją w ogóle ;>) Są przede wszystkim cienkie, dość zniszczone (chociaż było gorzej), dość suche i w dodatku wypadają, przez co jest ich mniej! :( Jak widzicie, nie jest pięknie. Zaczęłam działać, aby nad tym w porę zapanować. Już widzę jakieś efekty, więc i mój stan psychiczny jest na plus. Mam tylko nadzieję, że dzięki temu blogowi, Waszym radom, z których też chętnie skorzystam oraz przede wszystkim dzięki kuracjom, które aktualnie u mnie trwają - poprawię ich stan, do tego stopnia, że nie będę miała z nimi większych problemów. Już wkrótce na pewno przedstawię wam mój plan działania w tym zakresie :D A teraz pokażę wam aktualne zdjęcie moich włosów robione dzisiaj. Nie przestraszcie się! :) i trzymajcie kciuki za pozytywny efekt końcowy!





Pozdrawiam Was wszystkich :*:)

8 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładne włosy i wyglądają oszałamiająco zdrowo ;-) Zwykle włosomaniaczki zaczynają od naprawdę kiepskiego stanu włosów, ale Ty masz naprawdę ładny start ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że tak uważasz! :) Powiem szczerze, że jeszcze ok. miesiąc temu były w opłakanym stanie, ale po czytaniu właśnie innych blogów włosomaniaczek tak wygląda ich stan na dzisiaj, a to dopiero początek! :)))
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  2. Masz naturalnie proste czy prostujesz? Wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalnie proste! :) nigdy w życiu nie używałam prostownicy :) dziękuję! :*

      Usuń
  3. mi ostatnio zaczęły tak strasznie włosy wypadać..:( cały czas muszę szczotkę czyścić, już szału dostaję..

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz gładkie proste włosy - jak ja bym takie chciała... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem masz bardzo ladne i geste wlosy!

    OdpowiedzUsuń